Fusion 360 indítási problémák kezelése

A Fusion 360 felhasználók gyakran találkoznak olyan problémával, hogy egyik nap még elindul a rendszer a másik nap meg nem. A probléma hátterében állhat Windows frissítés, Fusion 360 frissítés, egy hibás kijelentkezés, stb. De számunkra az a lényeg, hogyan tudjuk megjavítani.

Nem indul a Fusion 360, pedig tegnap még ment!
Újratelepítettem, de még mindig nem indul.

1. lehetséges megoldás

Ha belépési hibaüzenetünk van (Sign in Failure), akkor érdemes megnézni, hogy a rendszeridő nemmódosult-e, valóban szinkronizálva van.
Erről a hibáról és megoldásáról a Rendszeridővel kapcsolatos belépési hibák kezelése (angol nyelvű) oldalon olvashatunk részletesebben.

2. lehetséges megoldás

Ha a rendszeridő rendben van, akkor  érdemes megpróbálni egy Tiszta Telepítést az Autodesk álltal készített Fusion 360 Clean Install Tool segítségével. A következőképpen használjuk a programot:

  1. Töltsök le az Autodesk oldaláról, a Fusion 360 Cleaner programot. (Ha a link nem működik, akkor: Fusion 360 Cleaner – lokális letöltés.)
  2. Ha Fusion 360 épp le van fagyva, nem indul, vagy hibával leállt, akkor a Feladatkezelőben állítsuk le (Feladat befejezése) a következőket:
  3. Ezután indítsuk el a letöltött Fusion 360 Cleaner programot, Engedélyezzük az Offline adatok megtartását (Keep offline Fusion design data), majd kattintsunk a Delete gombra. Az adatok sikeres törlése után a képen láthato felirat jelenik meg.
  4. Ezután telepítsük a Fusion 360-at újra. A telepítőt le tudjuk tölteni az Autodesk fiókunkból.

Egy másik prob

Lépjen Kapcsolatba Velem!

Ha bármilyen kérdése merülne fel az Ön vállalkozásában alkalmazott CAD/CAM rendszerekkel kapcsolatban, vagy csak valamelyik szolgáltatásunk iránt érdeklődik, a lenti elérhetőségek bármelyikén érdeklődhet.